Starty w turniejach FTS - nowe obowiązki dla zawodników! W związku z sytuacją związaną z COVID-19 Federacja Tańca Sportowego podjęła odpowiednie działania, które będą mają na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa dla wszystkich zawodników chcących wziąć udział w turniejach.
Poniżej skrócona ścieżka od rejestracji do startu:
1. Klub rejestruje zawodników na wybrany turniej
2. Zawodnicy otrzymują wiadomość email z indywidualnymi linkami do płatności, ankiet zdrowotnych oraz check-in
3. Zawodnicy dokonują opłaty startowej online w dowolnym momencie przed turniejem (uwaga - płatność za daną kategorię jest za całą parę a nie za osobę). Można dokonać wyboru kategorii, za które dokonuje się opłaty.
4. Każdy z zawodników (lub rodzic/opiekun dla niepełnoletnich) wypełnia ankietę zdrowotną z linku w emailu nie wcześniej niż 24h przed turniejem
5. Z panelu check-in (po wypełnieniu ankiet zdrowotnych) należy wydrukować numery startowe dla pary - należy to zrobić po dokonaniu opłaty, aby informacja została umieszczona na wydruku
6. Dwie godziny przed startem w danej kategorii należy dokonać check-in - zgłosić swoją obecność i gotowość do startu na turnieju - 15 minut przed startem check-in jest zamykany!
7. W każdym momencie (do zamknięcia check-in) zawodnicy mają możliwość wycofania się z wybranych kategorii poprzez panel check-in
Aby można było dokonać check-in:
1. Kategoria musi być opłacona
2. Wszyscy zawodnicy muszą posiadać wypełnione ankiety zdrowotne
3. Check-in musi być otwarty